URS4 olje temp og trykk målara. Bytte dei ut med ettermarkedsmålara?

Anbefalte innlegg

Hei

Har ein audi S4 2.2 TQ.

Har montert inovate ls1 breibåndslamda i dashbordet der som klokka står orginalt.

Ser meget bra ut, og ønsker å bytte ut dei orginale oljetemp og trykk målarane med målara som er smoked(sota) slik at alle målarane inni bilen er like.

Mitt spm er om nokon har gjort dette før? Vis eg fjerna dei orginale sensorane, vil eg få noko feilkoder eller problemer? Rekner kansje med at oljetrykkslampa lyser?

Oljetrykk sensoren sitter under innsuget, sammen med ein anna sensor, er det oljetemp? eller er det oljetempen som står direkte i oljepumpa?

Takk på førehand :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan konstatera eller avkrefta noko av da eg spør om? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare å bytte ut de, bare den oljetrykk sensoren som går til instument, men om du setter inn en samme type med to utganger kobler du denne bare inn på motornettet og får ingen feilmeld.

oljetemp spiller ingen rolle, men denne sensoren er ganske spesiell da den holder på plass en ventil inni der.

den store under innsuget er til trykk og den i pumpa er til temp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare å bytte ut de, bare den oljetrykk sensoren som går til instument, men om du setter inn en samme type med to utganger kobler du denne bare inn på motornettet og får ingen feilmeld.

oljetemp spiller ingen rolle, men denne sensoren er ganske spesiell da den holder på plass en ventil inni der.

den store under innsuget er til trykk og den i pumpa er til temp

Suverent, tusen takk for hjelpa ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkleste er vel bare å skaffe seg en slik:

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Bilelektrisk/Bil_instrumenter/Adapter-for-oljegiver-321100/

S4 kontra S6 har to oljetrykksbrytere. En standalone og en kombinert med oljetrykksmåleren. I tillegg har en oljetemp som nevnt. Dette gjør at det kan bli litt knot å eleminere noen av disse uten å få opp feilmelding, eller jukse det til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ei sånn liggande, so då bruker eg den då. Tenkte berre eg sku sleppe å trekke fleire ledninger inn i dash`n. Men får gjera da då ;)

Takk for hjelpa :D:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.