#1 Skrevet Januar 19, 2012 (endret) Hei. Er det samme styresnekke på alle A6 4B uansett motor? Evt hvilke passer til min 2,7 biturbo? Dunker noe fælt når jeg svinger og kjører på ujevnt underlag.. Trodde det var bærekule eller endeledd, men alt sitter dønn. Kun slark og ulyder fra styresnekken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2012 evt delenummer på styresnekken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2012 Hvordan kommer jeg lettest til styresnekka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2012 Bare ta ut motoren så er den lett å komme til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2012 Antar at styresnekke er det samme som tannstag? Iallefall delenr på tannstag til V6 og V8 motorer. 4B1 422 052 F / FX / DX / EX 4B2 422 052 F / FX / D / DX / EX Både KOYO og ZF produserer styrestag, så du må finne ut hvilket du skal ha. Ang ulydene dine så husker jeg at Stian Frilseth skrev at det finnes en "justerings / stramme mutter/skrue" på tannstaget som kan strammes en omdreining eller to... verdt og prøve! edit; fant innlegget til stian: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=195987&highlight=forstilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2012 Problem løst. Skruen som sitter under batt og fester styresnekken var løs. Skrudde fast denne og alle ulyder forsvant. Deilig at det for engangs skyld ikke var en dyr reparasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2012 Hadde samme opplegget på A6'en min. Etter den var byttet, løsnet den etter noen uker. Strammet den under batteriet og den andre i vannkassen, men måtte også under bilen å ta den ifra undersiden, som var et helvete..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...