#1 Skrevet Januar 19, 2012 (endret) Hei har begynt å få littu lyd i girkassen, er revers og tredje gir som lager mest ulyd. Burde jeg vente til det blir mer lyd eller er det lurt å fikse med en gang? Har sett litt på kasser fra tyskland og sverige. Vet ikke priser på overhaling. er sikkert ikke billig. Hvor for jeg dette mest gunstig på pris? Dette er en audi rs4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2012 Jhmotorsport.com har grei priser på deler til kassen om du skal gjør det sjøl Men er vel vanskelig å si hva som lager lyd før den er åpnet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2012 prøv omega 915 hviss du får tak i, det har hjulpet meg og mange andre! meca verkstedkjeden kan mest sannsynlig skaffe deg ei flaske, den er gått ut av produksjon, i små kvanta men jeg fikk tak i ei flaske på et meca verksted, og de fant på hiddenen at det gikk å få tak i noen få til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2012 Det blir i alle fall ikke billigere av å vente ligger forresten en rs4 kasse tilsalgs på finn.no (ingen bekjent av meg): http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32751273 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2012 Tror jeg ikke skal gjøre det selv, den kassa på finn har gått 170 000 blir litt mye syntes jeg. Har sett på en kasse i sverige som har gått litt over 100 000. Inge som vet om noen som tar på seg en jobb og overhalle girkasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2012 Husk at det er feil på alle kasser som er prod før 01.2001. Getrag hadde i sin tid garanti sak på disse. Borret opp oljekanaler og forsterket 1,2,3 gir, samt byttet det som eventuelt var i stykker. Om du kjøper en brukt kasse, kjøp en fra 2001 årgang, eventuelt få noen som vet hva de driver med å se på den. S-Sentrum har jo sett en del på disse vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...