#1 Skrevet Januar 19, 2012 Hei. Holder på og overhale en G60 motor, og ser at den svetter litt olje rundt det tannhjulet til registerreimen. Nå har jeg ute motor så tenkte og bytte denne ringen. Hvor vanskelig er dette? Går det uten og ta ut veiven? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2012 trenger ikke og skal ikke ta ut veiva for å bytte denne simmeringen, men du må skru av hjulet til regreima så kjøper du ny bolt til dette hjulet når du har bytta simmering. nye bolten skal dras 90nm + 180grader (noe som forøvrig er relativt greit mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2012 Ok. Noe stress og få ut denne ringen og inn den nye? Ser og at det er ett deksel med en pakning rundt denne. Like greit og bytte denne og i samme slengen? Får satse på at jeg greier og løsne bolten til hjulet. De pleier og sitte rimelig greit vet jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2012 enkelte steder kjøper du simmeringen ink braketten. andre steder kjøper du bare simmeringen, er ikke vanskelig og bytte i det hele tatt og få av bolten er simpelt, litt varme og muttertrekker funker værre og dra ny bolt på plass igjen, 90nm og 180 grader er MYE og du må ha noe som holder igjen motoren noe lignende dette som jeg fikk mekka samme da jeg skulle gjøre samme operasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...