2000MOD audi A6 1.9TDI, vanskelig og starte, og lukter surt

Anbefalte innlegg

Hallois

fatter'n har en slik 2000mod A6 1.9 TDI (m 4 trinns autolat kasse) som er umulig og starte når det bikker 12 blå ute

bilen er importert. ribba for utstyr utenom klima og CC anlegg

fatter har da sin egen oppfatting av alt, og lever i en verden før 1980 når det kommer til teknikk osv

når driver han og snakker om og rive av toppen, da han mener at en ventil ikke henger helt med...

saken er den, bilen er jævlig tungstarta når det blir kaldt (om den i det hele tatt starter).

glødepluggene er nye. og testa. og de blir varme som f.. det man kan bite seg merke i er at på syl 1, så er glødeplugg SVART. og de andre mer mer svart/grå aktige

trenger litt tips ang dette problemet, for jeg ser ingen grunn til å rive toppen unødig, jeg mener at man heller kansje bør ta av innsug, rense dette for koks. og lever dysa til fyksen (nærmeste bosch sertifiserte sjappe) for en sjekk av flow/trykk etc og gud veit hva det innebærer på ei diesel dyse

lukter forøvrik utrolig surt av bilen når man får start på den, dette skjer uansett om det er varmt eller kaldt

Dan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil Timing kan være årsak til tungstart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du sier noe der :) det er ikke noe jeg har tenkt på, men bilen går jo ellers helt greit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen kan gå helt normalt, men vanskelig når den er kald eller varm alt etter hvilken vei det er feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.