#1 Skrevet Januar 20, 2012 Kjøper carbon interiørlister og S4 dørlister til B7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2012 Hvor mye er du intressert i og betale for komplett karbon interiør da? E har ett ubrukt RS4 karbon interiør til B7. Vurdere frem og tilbake om eg skal montere dette. Selger det ikke under det eg måtte betale minimum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2012 Selger du till selvkost da? Jeg er interesert jeg. Orginallistene mine er det noe du ville tatt som litt delbetaling? Men du har vel til manuel? Jeg har tip jeg vet du, ramma rundt stikka er vel litt annerledes der. Takk for svar Hvor mye er du intressert i og betale for komplett karbon interiør da? E har ett ubrukt RS4 karbon interiør til B7. Vurdere frem og tilbake om eg skal montere dette. Selger det ikke under det eg måtte betale minimum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...