Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til noen gode i Mjøsområdet som repararerer felger, glassblåser og pulverlakkerer, med bra resultat selvfølgelig?

 

Noen erfaringer og tips?

 

Takker på forhånd! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blåsing og lakkering så er vel hippe i moelv en vinner? Felgretting er jeg ikke sikker på dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Østlandske lettmetall var i allefall gode på retting av felger før. aner ikke om de driver med sånt lenger, men det er jo bare og kontakte dem og høre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ivar andrå på ilseng retter felger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Østlandske lettmetall driver på borti gata her, så rart jeg ikke har tenkt på de tidligere hehe.. de er blitt relativt svære! Hvordan er Andrå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Østlandske lettmetall driver på borti gata her, så rart jeg ikke har tenkt på de tidligere hehe.. de er blitt relativt svære! Hvordan er Andrå?

 

nja,vet ikke om han har noen folk som driver med det egentlig. mye bra å si om han på mye anna,men felgretting....

hadde et par felger der på retting, tok laaang tid. for den ene felgen sprakk litt og da måtte han lære opp en til å sveisa alu først. og få tak i et apparat som dugde... men sikkert blitt bedre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.