#1 Skrevet Januar 20, 2012 Jeg skal bestille meg Justerbart senkesett(coilovers) til s2'n min nå, og valget havnet på H&R sitt monotube. Men ved bestilling så måtte de vite følgende: Øvregjengeparti front M50x1,5 Eller M55x1,5 ? Bilen er en 92 mod s2 coupe (org 3b motor) Noen som har vet hvilket sett jeg da skal ha ifølge gjengeparti? De måtte også vite om det var holder til stabstag på bakdemper. Det er det vel på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2012 Øvregjengeparti front M50x1,5 Eller M55x1,5 ? Dette er tykkelsen på demper/fjærbein. Du har mest sannsynlig M55, men ta fram skyvelæret og mål. De måtte også vite om det var holder til stabstag på bakdemper. Det er det vel på disse? På S2 må du ha dette ja. Det er også to forskjellige dim på de to boltene som fester fjærbein til hjullagerhus, 12mm vs 14mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2012 Takker for svar. Ikke noe eksakt sted på demperne/fjærbeina jeg skal måle eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2012 Hvis jeg husker riktig er det vel snakk om selve "røret" over fjærskåla hvor demperen settes nedi, det skal være enten 50mm eller 55mm tykt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2012 Det var 55mm tykt ja. Også 12mm bolter. Takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...