#1 Skrevet Januar 20, 2012 Jeg har byttet kompressor på min allroad, satt inn en fra arnott i usa. Monteringen gikk ganske greit og bilen hevet seg som den skulle etterpå. Jeg skal skifte kompressor på samme bil for en kamerat, og det jeg lurer på er om jeg kan forvente meg samme 'oppførsel' av den bilen etter skifte av kompressor? Jeg har hørt noen som sier at kompressoren må 'resetes' og at sikringen kan ryke? Grunnen til at jeg spør om dette, er at han må reise noen mil og jeg vil ikke forårsake at han blir billøs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2012 Ikke noen som har bytta som har noen erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2012 Kan ikke minnes at det stod noen advarsel om slike komplikasjoner i bruksanvisningen som fulgte med fra Arnott. På min bil var det bare å skru den rett på og alt fungerte utmerket, med unntak av at festeboltene var rustet så jeg måtte borre opp og montere gjennomgående skruer fra reservehjulsbrønnen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2012 Mine fester satt og noe voldsomt- var rusta fast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2012 Bare å montere å kjøre på. Anbefaler å fylle belgene før du slepper den helt ned på hjula;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...