#1 Skrevet Januar 20, 2012 hei har ei 6-trinns 01e kasse liggende som har stått på en audi a6 2,7 biturbo quattro. girkassa er i meget bra stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2012 husk pris ellers blir tråden stengt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2012 (endret) husk pris ellers blir tråden stengt høystbydene over 6000 Lagt til etter 4 dager 3 timer: opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2012 tar denne opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2012 Hvis denne ikke er borte innen neste lønning neste måned, så tar muligens jeg denne hvis vi ordner frakt til stavanger =) Trenger den til S4´en min =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2012 Hvis denne ikke er borte innen neste lønning neste måned, så tar muligens jeg denne hvis vi ordner frakt til stavanger =) Trenger den til S4´en min =) ja du må bare se om jeg har en om en mnd. bare du og ta kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2012 ja du må bare se om jeg har en om en mnd. bare du og ta kontakt Will do =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2012 Hei, har du girkasse-koden til denne? Claus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 1, 2012 Hei,har du girkasse-koden til denne? Claus har kode euu eller edu står begge deler i bagasjerommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 10, 2012 kassa er solgt og tråen kan slettes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...