Anbefalte innlegg

Noen som har tips til å rense bilseter (stoffsete)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lei deg en tepperenser hos Naboen eller lignende. Koster ikke mange kronene. Resultatet blir knallbra. Du vil bli overrasket over hvor møkkete setene dine egentlig er! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I stedet for tepperenser kan du bruke microfiberklut. Bland inn litt flytende OMO og en skvett salmiakk i noen liter vann. Gni på setet med en fuktig klut. Det er minst like effektivt som tepperenser, og setene blir ikke så forbannet fuktige av dette. Du kommer til å bli overrasket over hvor effektivt dette er!

 

På bildet ser du hvor mye skitt den rosa kluten tok ut av setet på min '94 Polo med bare noen sekunders gniing.

 

attachment.php?attachmentid=165943&d=131

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet her er vel at du gnir veldig mye av dritten ned i setet. Mye mer effektivt med tepperenser, samt at det er mye enklere! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd tepperenser på den gamle bilen jeg hadde. syntes ikke det funket så godt.

vet ikke hva som er på setet jeg skal rense. sikkert gammel kaffi, olje ++

Er det et stoff som jeg kan spraye og la virke litt før jeg bruker tepperenser kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det et stoff som jeg kan spraye og la virke litt før jeg bruker tepperenser kanskje?

 

Bruk Autoglym's Interior Shampoo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en foma mimo (tepperenser) for noen måneder siden. Skrubber du in litt green cleen først og så går over med maskinen blir resultatet ubesrivlig bra. Har prøvd den på en bil med lyst interiør som så ganske møkkete ut, å etter rens ser de faktisk helt nye ut uten å overdrive.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en foma mimo (tepperenser) for noen måneder siden. Skrubber du in litt green cleen først og så går over med maskinen blir resultatet ubesrivlig bra. Har prøvd den på en bil med lyst interiør som så ganske møkkete ut, å etter rens ser de faktisk helt nye ut uten å overdrive.

 

Har brukt samme kombinasjon her også (foma mimo + C.G.G.C.). Funker gull!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.