#1 Skrevet Januar 20, 2012 Hei, selger en ABY/AAN blokk med veiv, råder og stempler har også clutch til denne motoren. Sylindere er nyhonet og alle olje og kjøle kanaler renset og klargjort! Følger også med oljefilterhus, og omdreiningsføler på svinghjul. Send PM om noen er intrisert. Selges helst samlet, 3000 Mvh Michal Longva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2012 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2012 Hei hva er det som mangler for og få en komplett bunndel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2012 (endret) Bunnpanna mangler og nye rådelager må kjøpes inn pga jeg brukte noen som jeg flyttet over Lagt til etter 6 dager 10 timer: BUMP!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2012 Hvor i landet holder du til? Mvh: Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2012 Regner med det er standard innmat tilden prisen? Kan nok være interessert. Greit at sylindrene er ferdig honet, og klar for forsterket innmat. Tar kontakt snart jeg om ikke denne blir solgt:) Hva er vekta på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2012 Holder til ved ålesund, ja denne er vell egentlig klar for forsterket innmat Men har en som sikkert kommer til å kjøpe den for 3000 da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2012 Bump!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2012 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...