Anbefalte innlegg

noen hær inne som veit om de går bra med 8,5 19 et 45 med 235.35-19 dekk på en touran med senk??

har 8-19 i dag, men synst felgane er litt for smale : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den sikreste dimensjonen, har selv bestilt hjul med et45 til vår nye Touran 2012

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den sikreste dimensjonen, har selv bestilt hjul med et45 til vår nye Touran 2012

men 9,5 19 framme og bak?ingen problem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9.5 ET45 bak skal gå, men fremme ville eg hatt 8.5 ET45/40

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9.5 ET45 bak skal gå, men fremme ville eg hatt 8.5 ET45/40

Kenneth svarte på dekk dim i tråden jeg postet tidligere her. Der skriver han at det er veldig dårlig plass inn til demper med 8.5" ET45. Hvordan blir det da med 9.5 ET45? Bør jo bli grisetrangt i såfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth svarte på dekk dim i tråden jeg postet tidligere her. Der skriver han at det er veldig dårlig plass inn til demper med 8.5" ET45. Hvordan blir det da med 9.5 ET45? Bør jo bli grisetrangt i såfall.

Det ville jo blitt forskjell med coilovers tror jeg. Kenny hadde vel BBS LM 9.5 ET45?

IMG_0152.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ville jo blitt forskjell med coilovers tror jeg. Kenny hadde vel BBS LM 9.5 ET45?

IMG_0152.JPG

BBS LM er meg bekjent ikke levert i 9,5 ET45, men kanskje i reps. Uansett ville jeg droppa 9,5 toms felg på Touran hvis man ikke er innstilt på å gjøre tiltak for å unngå subbing samt man må/bør ha justerbart for å få en såpass bred felg innunder bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.