#1 Skrevet Januar 21, 2012 Hvor / hvilken sikring går til sigarett tenneren foran / bak i bilen. Finner ikke disse. Kan noen hjelpe med bilder / pek og fortell...:) ...har FAKTISK sett i instrusksjonsboken. Fant ut at det skulle være en 15 amp. Men ikke hvor den stod... Kan noen hjelpe...? Mvh Carl Erik ring gjerne 922 97 444 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2012 Er ikke di på førersiden, et deksel som er på enden av dashborde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2012 ...det stemmer.... : ): MEN hvilken / hvor....?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2012 (endret) Den står nok i sikringsboksen i motorrommet! http://forums.quattroworld.com/a6100/msgs/15.phtml Den bak styres av bryteren i førerdøra, i hvertfall på S4-modellene. OBS! det finnes forskjellige utgaver, slik ser mange s-modeller ut også: Da er sikringen bak luka på dashen, har du ikke 'kartet' på innsiden av luka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2012 Da en mekaniker tok sikringa til sigarettenneren på bilen min når han skulle bytte tenningslås, og ikke fant feilen. Leita jeg gjennom sikringene bak panelet på førersiden, og da viste det seg at det bare var en sikring som hadde gått der. Husker ikke hvilken, men se der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2012 .....1000 takk for M A N G E gode tips......Skal sjekke disse.... gir tilbakemeld når feilen er funnet..... Mvh Carl E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2012 Problemet er løst. Takk til Bjørn Erik..: :) Den står nok i sikringsboksen i motorrommet! http://forums.quattroworld.com/a6100/msgs/15.phtml Har det samme problemet på min C4 2.5 tdi Quattro Avant.... Så titter nok inn i den boksen også... SUPERT forum....... :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2012 Problemet er løst. /snip/ SUPERT forum....... :) Jepp, det er i hvertfall en av hovedgrunnene til at jeg er med i klubben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...