#1 Skrevet April 9, 2005 Ja........ USA. Gled til du får på kompressor Kjetil Ose!! http://www.c3cars.com/pages/videoRelay.cfm?M=1&V=13475.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2005 Gleder meg stort til det ja,men eg kommer ALDRI til å gjøre hva denne kronidioten gjorde med bilen sin.Men lyden er til å dø av da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2005 Det går en tynn strek mellom morro og idioti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2006 Kron eksempel på fyll vs biltreff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2006 How to kill your diff in less than two minutes.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2006 Amatør!!!! Det der gjorde jeg jo med vr6n jeg hadde også. Den var IKKE trimma, hadde IKKE kompressor og det var heller INGEN som sto og holdt den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2006 Var i alle fall kul lyd av den golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2006 How to kill your diff in less than two minutes.... Hadde han hatt skikkelig diff, tror jeg han hadde hatt problemer med å gjøre det der. Uansett, så er det unødvendig slitasje spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...