Anbefalte innlegg

noen som kan svare på et par spm. jeg har? har bestilt meg JE-Design styling kit og da lurer jeg på om det går an å sette på de audi ringene etter at det er montert? får man kjøpt ringene "løst" ? passer de ringene jeg har i den grillen, er det mulig å få de løs? Audi A3 8p, 1,6.

untitled.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kan svare på et par spm. jeg har? har bestilt meg JE-Design styling kit og da lurer jeg på om det går an å sette på de audi ringene etter at det er montert? får man kjøpt ringene "løst" ? passer de ringene jeg har i den grillen, er det mulig å få de løs? Audi A3 8p, 1,6.

Løse ringer til grillen for man iallefall kjøpt løst til "80" utgavene. Om ikke noe annet så går det ann å bruke de... Men det finnes sikkert et delenr til A3 også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det bare å stikke innom en audi forhandler å få dem til å fixe de ringene da? noen som har noen forslag om hvordan den bør festes da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, synes den fronten var helt rå uten ringene, men det ser selfølgerlig "litt" dyrere ut med ringene.

 

Hva med en photomontasje, dette klarer du vel også mr. Badowski? : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grunnen til at jeg vil ha ringene er at den vil ligne på opel astra uten ringene, og det vil jeg ikke ha noe a :)

 

Hadde vært morro å se hvordan den fronten vil se ut med ringene, så hvis det er noen som kan fixe noen bilder med ringene så hadde det vært toppers

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer et et hurtig oppsett med ringene på! Har du ikke et bilde av bilen uten NBS vannmerket??

 

Har fikset litt mere på det!!

Audi-med-ringer.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå på dynga, der finner du sikkert noen ringer! Var der selv, fant 3 stk som så pene ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, på dynga finner du mange, viss ikkje får du tak i hos Audi-forhandleren din.

 

Viss det ikkje er mulig å få plass i grillen, så har eg sett ringar som er dobbelt så små som vanlig på ein Audi 80 typ89 ein gong. Om dette er allmenvare eller heimelaga veit eg dessverre ikkje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svara, og bilde.... må bli med ringene, skal opp på audi-sjappa nå og spørre om dem kan få tak i en mindre størrelse....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svara, og bilde.... må bli med ringene, skal opp på audi-sjappa nå og spørre om dem kan få tak i en mindre størrelse....

De som sitter bak på 80'ne er mindre enn de i grillen. Man da er de ikke noe klips funksjon-> må evt limes fat eller anne "reodor felgen" løsning :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bestilt audi ringer nå, bestilte de som sitter bak på a3'n min... tror det skal bli perfekt størrelse, får se litt nærmere hvordan de skal festes. jihooo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som er til bakluka festes med lim (river av papiret på baksiden og klister på).

De i fronten festes med klips som passer inn i originalgrillen. Kan eventuelt kutte av klipsene og lime fast ringene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.