#1 Skrevet Januar 22, 2012 sprøtt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2012 4,25 bar ladetrykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2012 Fantastiskt at delene henger ihop enda...!! Men synes fortsatt at BMW sin F1 motor fra 70-80 tallet er værst. Motor hentet fra 315 !! Laddetrykk på 5,5 bar og ytelse på 1500 hk !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2012 Er det noen som har noe mer informasjon om denne motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2012 VWvortex tråd om filmen Heftige dyser på den greia der! 3200cc per sylinder Jeg fant jeg fant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2012 Fett når eksossugern bare blir blåst vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 27, 2012 Sikkert en helsikes ketchup effekt på denne Med HK så mye høyere enn NM, så er det jo turtall de støtter seg mest på tydeligvis. men 0-250km på 8,87sek er jo sikkert spennende det Lurer på hva de har gjort med Haldex systemet for å få det til å holde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 27, 2012 Sikkert en helsikes ketchup effekt på denne Med HK så mye høyere enn NM, så er det jo turtall de støtter seg mest på tydeligvis. men 0-250km på 8,87sek er jo sikkert spennende det Lurer på hva de har gjort med Haldex systemet for å få det til å holde. mener at haldex systemet er ogiginalt men med denne effekten så er det jo en 2L de bruker. starta som en 1.8 for mange år siden, men har gått over til 2L. men, når man leser litt mer, så er det litt konflikt i info'n de bruker, noen plasser står det 2L, andre plasser sier de 1.8 imponerende tall uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 27, 2012 Gode gamle 16v'n sin det! fytti helvete så rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 27, 2012 her er den 2L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 29, 2012 Sikkert en helsikes ketchup effekt på denne Med HK så mye høyere enn NM, så er det jo turtall de støtter seg mest på tydeligvis. men 0-250km på 8,87sek er jo sikkert spennende det Lurer på hva de har gjort med Haldex systemet for å få det til å holde. Haldex er orginal, kun med LSD differ montert. Sikkert en voksen clutch også. Gen1, Haldex tåler mekanisk veldig mye. Sterkeste Volkswagen har laget så langt. Unntaket er vel TT-RS og Transporter 3.2 V6 4Motion kassene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 29, 2012 Garrett GTX turboene har jeg inntrykk av at drar virkelig bra med power. Virker veldig populære i Tyskland. Mens Precision bb er mere populært i USA igjen. Da for Volkswagen. GTX er jo endel dyrere da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...