98 Golf 4 aktivering av airbag Kongsberg

Anbefalte innlegg

Skulle hatt aktivert airbagen på passasjerside. Denne bilen har ikke nøkkel som jeg kan bruke, forrige eier hadde bil på verksted for å få den deaktivert( pga barnesete). Tror det er en motstand eller noe det må gjøres no med ? Noen her i Kongsberg eller nærområdet som kan gjøre dette for meg ? Betaler litt for dette hvis noen kan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal bare være å aktivere den med vag-com igjen så skal den være i orden om han har gjort det på den rette måten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal bare være å aktivere den med vag-com igjen så skal den være i orden om han har gjort det på den rette måten

ok, rett måte ? er det forskjellige måter ?

Hvis det er gjort riktig så er vag-com løsningen, noen som har det i området som kan dette ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

andre måten er jo å sette inn en motstand

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for info..Da ordner det seg. Like greit dra på Vag kansje da. Kan vel ikke koste all verden.

Eller er det noen som kan putte inn en motstand hvis det må til ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg ringt det verkstedet i oslo som har gjort denne jobben, og de har kun gjort programering og deaktivert. Noen med vag-com i nærheten som kan hjelpe til ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var som jeg trodde, om du har tid på dagtid og ikke har bråhast kan sikkert jeg ordne det, kjører mellom der på vei til notodden eller rjukan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var som jeg trodde, om du har tid på dagtid og ikke har bråhast kan sikkert jeg ordne det, kjører mellom der på vei til notodden eller rjukan

Ok, høres bra ut. sendt pm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått ordnet dette, er nå aktivert på verksted og alt i orden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.