Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kjører en Audi 90 -93mod med en 3B 2,2 motor. Er på jakt etter et hjuloppheng som er beregnet for bane. Vet at bilstein har et oppheng som er bolt on.... Men prisen er jo der etter.

H&R monotube er det flere som anbefaler men jeg har ikke fått noe mer info enn som så.

Håper med denne tråden at det er noen som kan hjelpe meg med litt mer info.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke quattro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo har det.

Er det noen som har kjent forskjell på H&R clubsport og vanlig coilover monotube?

Tenker da på stivhet i sving og krep for bane.

Lurer på om jeg bør invistere i clubsport for bane kjøring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare legger inn en melding her så jeg kan følge med på utviklingen i tråden og se hva konklusjonen blir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke baner skal du kjøre på ? Clubsport er mere egnet for høy hastighets baner som nurnburgring. Dvs demper/fjør oppsettet er for mykt til norske baner ala våler/rudskogen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke baner skal du kjøre på ? Clubsport er mere egnet for høy hastighets baner som nurnburgring. Dvs demper/fjør oppsettet er for mykt til norske baner ala våler/rudskogen.

Planen er å kjøre på Våler/Rudskogen

Vil det si at H&R oppsett ikke vil holde for Bane kjøring i Norge?

Hva vil du anbefale? : klø :

PS: Bilen som jeg skal bygge om blir ikke av topp klasse, det blir en mellom klasse bil med ca 550hk. Har en plan om å bygge den om til lisens bil. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo, h/r holder, men det ferdig kittet du refererer til er for mykt. Vekt på bil er fint å vite ved oppsett av understell. Understell fra h/r koster jo fra ca 11 til 27 så alt kan lages. Men selv det til 27 kan bli feil vis fjører å demper er for myke evt feil rebound.

Så må ikke være dyrt for å være riktig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for gode svar!!

Selger dere hos Jonus-racing kit som vil passe for mitt formål? Kan dere lage til et kit for meg?

Og hvis dere kan gi meg en pris, hviken info trenger dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.