#1 Skrevet Januar 22, 2012 Merket i dag når panseret var oppe og motoren i gang at N80-ventilen (EVAP) tikket voldsomt høyt. Skal den gjøre det, evnt hvorfor gjør den det? Hva gjør egentlig denne ventilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2012 Ingen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2012 Ja, den tikker høyt! Bytta min fordi den var defekt for en stund tilbake, men lyden var lik både på ny og gammel.. Tror den har noe med utluftinga av bensintanken å gjøre? Rett meg gjerne viss jeg tar feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2012 Hmm, interessant.. Tikket ikke bare litt liksom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2012 Hehe, har samme problem på min, og det har vart lenge uten noe problem med det. Hele dekslet viberere og høres nesten ut som da jeg hadde ventil tikking på golfen min. Men har spurt mange og de sier bare at så lenge det ikke skjer noe så er det vel ikke så farlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2012 Heh.. javel ja;) Men hvorfor tikker den så jævlig, irriterende å høre på liksom:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...