Anbefalte innlegg

Heihå. Har seg slik at søstra mi klarte å spy ut hele døren min, og la seg i en dam på arm hvilen som da er i stoff med noe skomgummi aktig under. Så hvordan skal jeg klare å få dette renset? Tenkte på en damp vasker med sug, for å få drept alt av bakterier, og for å få ut all lukt, slik som denne http://www.proffia.no/main.php3?PI=info&PNO=26753

Men så var det da en litt stiv pris på den, så hva ville dere som har peiling på dette gjort? Har gått over med boitex som man bruker på klær, men lukten gikk ikke bort, og føler at det ikke blir helt rent av dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Levert bilen til full innvendig rens hos noen proffesjonelle og gitt regningen til søstera di - det hadde jeg gjort. Eventuelt bedt søstera di kjøpe det utstyret man trenger og latt hu gjøre jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

yeah, planen er å la hun gjøre jobben.. bilen står i garagen så hun får bare jobbe med den. hørte med bodø bilpleie, og det ble 6000+ i følge dem. har ikke samvittighet til å gi hun den regninga

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en pris. Du kan leie en slik for rundt 400 dagen. eller kjøpe en, foma mimo er populær og billig :) ca 3500,- Det fungerer utmærket...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en Foma Mimo. Kjempe-kjekk sak. Eldste sønnen min var uheldig å ble syk på en tur og spydde på gulvet. Foma'n ordnet 100% opp, ingen lukt eller merker etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kanskje jeg fikk bort lukten nå. Det første jeg gjorde når dette skjedde var at jeg spylte døren med høytrykksspyler, vet det ikke er beste sort men akkurat der og da klokken 5 på natten så var det en god ide. Lot det stå over natten, for jeg da dynka døra og akkurat på setet og gulvet ved døren i biotex, før jeg vasket med en våt klut. Brukte vannsugeren til å få ut noe av dritten før jeg gikk løs med auto glym interior shampoo og vannsugeren et par ganger... Virker som lukten er borte nå, men får se når det tørker. Kjente vertfall ingenting når jeg la nesen inntil trekket.

Får vel se om det er noen plasser i bodø hvor de leier ut slike maskiner. Hadde vert fint å kunne gå over hele bilen når jeg føler for det, så får se når jeg får lønn om det blir en foma mino.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.... jeg mener nå at søstera di er skyldig deg en ny bil... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh, så ille var det da ikke

men det ble siste gang jeg henter henne kl 4 på natten...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.