Anbefalte innlegg

Hvorfor demontere hele bilen for å bytte turbo ????

Det tar ikke så lang tid å demontere fronten. Pluss jeg sko skifte vannpumpe registerreim ++.

Så for meg så gjorde dette mye lettere. At du ikke trenger er en helt annen sak. Jeg hadde ikke gjort det uten. Men vist man ønsker å skru trangt og .... så er det jo opp til en selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei jeg synest bilen begynte å dra dårligere. og til slutt tok turboen kvelden.

Jeg ha fått ny orginal turbo med større kompressorhjul som skal monteres i morgen!

men jeg leste litt rundt om og såg at folk skrev at n75 ventilen ofte kunne gi opp.

Derfor tenkte jeg å kontrolere denne når jeg først er i gang med skruingen, så slipper jeg å tenke på den i nærmeste framtid ;-)

Stemmer at n75 ventilen ofte svikter, men denne skal ikke ha noe invirkning på at turboen ryker. Så det beste er nok bare å montere den nye turboen, så kan du se hvordan den går etter det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei grunnen til at den røk var rett å slett slitasje. Den hadde snurret på bilen 197 000 km så det var vel på tide!

Min bror hadde en ny N75 ventil liggende som jeg fikk bytta, da slipper jeg å tenke på den i nermeste tid i hvertfall :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.