Anbefalte innlegg

Hvordan er det å plasti dippe interiør lister istedenfor å trekke folie?

 

Har søkt litt på det, og det er noen rundt på www som har gjort det før. Faren her er jo at det fort kan bli ødelagt med tanke på alle som kommer bort i "dippen"..

 

Hva tror dere? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut ifra erfaring med Macbooken min så blir det slitt i hjørner/skarpe kanter fort. Skal prøve å pensle begge sider og se hvordan det blir. Nå er dog ikke jeg verdens mest forsiktige med macen heller:D

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange lag har du lagt? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som allerede har dette på din mac, sverter det av på noen måte? Hvis du har på deg lys genser, blir da genseren møkkete om den dreffer dippen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når dere er innpå temaet, hva er egentlig forskjellen på plastdipping og vanlig lakkering??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

plastdipping er så enkelt som plast i spray form å når det tørker så er det plast belakt så da kan du egentlig ta i ene hjørnet å dra den av i ett stykke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plastidip er et slags plast/gummibelegg som du kan pelle av igjen uten å ødelegge den originale finishen på det under.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd det på emblemer på bil, utrolig fantastisk produkt :-), legger seg godt rundt der det skal, bare la det tørke i 24t. Sverter ikke av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får man kjøpt slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så kan du gjøre som meg, dersom du har dårlig med tid eller ufattelig spontan, ta turen til Oslo - Alexander Kiellands plass. Der holder Malfix til, og de selger dette til 190 kr..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så kan du gjøre som meg, dersom du har dårlig med tid eller ufattelig spontan, ta turen til Oslo - Alexander Kiellands plass. Der holder Malfix til, og de selger dette til 190 kr..

 

Hmm... Ja, kanskje jeg skulle bare kasta meg i bilen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan påføres detta for best mulig resultat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med den klare platidip en? er den helt klar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på dipyourcar i ett ord på youtube!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.