Caddy 2004 1.9 SDI ASR/ABS Feil

Anbefalte innlegg

Hei

har en caddy 2004 mod. her, som ASR/ABS lampa lyser på.. har akkuratt bytta hjullager bak å det var etter dette problemet oppstod.. har i ettertid tatt av lageret igjen å rengjort sensor å lager. men samme feilen kommer opp etter 50 m kjøring.

Har scanna bilen med Vag-Com 409.1 men denne får jeg bare besked om No Response From Controller når jeg prøver å finne feil på ABS enheten.. noen som har noe peiling på dette..

både ASR og ABS virker før lampene begynner å lyse...

vet ikke om det er noen sikring til denne enheten heller for står ikke noe i boka :)

mvh: Kai

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få tatt en diagnose med utstyr som du er sikker på fungerer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har endel Caddyer på jobb, og nesten alle har hatt denne feilen. Møller har et rep kit. Når møller fikset våre biler, kom det på vel 12K per bil, men da var det veldig spes pris, siden det skjedde rett over garantien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm 12k ja det var jo billig.. må da være noe enklere en som så.. ettersom den funker i 50 m før den slår seg på.. hadde noe av det samme på audi'n å da var det en abs sensor som var klikk.. men da fikk jeg kontakt med abs'n.. så dette virkelig litt merkelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjendt feil på ny type Caddy, men 04 er vell forrige modell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja dette er vel versjon 3. men feilen kom jo etter bytte av hjullager bak.. men alt ser jo bra ut der da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få tatt en diagnose med utstyr som du er sikker på fungerer.

sikker å sikker.. jeg kan ta diagnose av en audi A4 sin ABS. men kan jo være forskjellig det oxo da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.