#1 Skrevet Januar 23, 2012 (endret) Har en golf som trenger ett nytt hjem:) super bruksbil da den så og si går på luft og kjærlighet Det siste halve året har det blitt gjort litt: - Byttet startet da den gamle røyk - Byttet bakrute og lagt solfilm - Byttet sideruter forran og lagt solfilm - byttet børster til dynamoen - nytt justerbart senkesett har rullet ca 228 500 nå om jeg ikke husker feil. bilen er i tillegg chipet til 130hk kan legge ut flere bilder vis ønskelig Pris 10 000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2012 Ny pris:) løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2012 Korleis er det med reg. reima? 130hk?ka som er orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2012 90. Er chipet tidliger. jeg har bare hatt den i ett halvt år men jeg har ikke byttet den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2012 Eu godkjent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2012 Skal inn i juli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2012 Noen mangler du veit om eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2012 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...