#1 Skrevet April 9, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2005 Ble ikke så dumt det der! Gjorde du det selv? Hvordan? Kanskje jeg skal gjøre det å? Hmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2005 Ser bra ut det. Hva slags lakk brukte du? Lakkerte mine i fjor høst. Brukte Bengalakk og det sitter bra. De ble også mye glattere slik at bremsestøv ikke fester seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2005 Gjorde det selv ja, tenkte det hadde vært artig å teste ut, så stakk på Torshov, kjøpte en boks med kalipper lakk til 119,- Skrudde av hjulene-pusset først med stålbørste, så med sandpapir-tok en klut med rødsprit, vasket av alt bøss. Tapet over skivene og diverse rundt, satt igang å spraye, brukte 3strøk på hver kalipper, så finito! Ble fornøyd selv også, det er veldig glatt som du sier, så bremsestøvet fester seg ikke! Men pussejobben var noe DRITT!! Brukte vel 4t på hele operasjonen tror jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2005 denne bilen var nice gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2005 Såg bra ut dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...