#1 Skrevet Januar 23, 2012 Da er det treff igjen For min del er det en mulighet for at jeg er på prøvetur med en fregatt imorgen, men ingenting er avgjort ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2012 Eg er i stavanger på noen møter så kan desverre ikke stille. Litt kort varsel og dette, er folket intressert og flytte det noen dager kanskje? tors? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2012 Vi kan flytte det for min del, da er jeg mest sannsynlig hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2012 Tommel opp for torsdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2012 Torsdag passer perfekt for meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2012 jeg stikker innover i kveld,og jeg vet om andre som skal som ikke er så aktive på forumet.. Tar med brus for de som er interessert i det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2012 Eg kjem og Thomas skal prøva å få tak i skiltplatena og merka hos Mr Raa om han ikkje dukker opp skjøl då PS vil minna mine kjære styremedlemar om att me betaler for leiga av plassen på tirsdager og ikkje torsdager Kan ein ikkje so kan ein ikkje....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2012 Kommer en liten tur :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2012 Eg kjem og Thomas skal prøva å få tak i skiltplatena og merka hos Mr Raa om han ikkje dukker opp skjøl då PS vil minna mine kjære styremedlemar om att me betaler for leiga av plassen på tirsdager og ikkje torsdager Kan ein ikkje so kan ein ikkje....... Godt poeng Kjellemann Seilasen er utsatt, så jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 24, 2012 Stiller med super skitten bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 24, 2012 Godt poeng Kjell tenkte ikkje på da. Ha ett fint treff folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 24, 2012 Noen som tar med skiltplater og stickers i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 24, 2012 Får ikke tatt turen alikevel. Sykdom i hjemmet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...