#1 Skrevet Januar 23, 2012 (endret) Da det er blitt litt endringer i mitt motoroppsett etter hvilke effekt jeg skal ha så selger jeg mine mekaniske kammer. Org piper 1089 kammer omslipt fra 286grader til 300grader dur med 11,6mm i løft, gode for 900hk++ Det som følger med er: Kammene nye mekaniske tønner et ytre og et indre justerbart drev nytt kam kjede sterkere fjærer med shims for fjærtrykk titan retainers og ventillåser Passer bra til portet topp med nye ventiler eller org ventiler og lash caps. pris 7000,-! Mob 48133319 Mvh Tor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2012 hvor mye for justerbart kamdrev? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2012 okei, men om du får bud på kun kammer så kan du vell selge drev til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2012 muli jeg er intr i kammene og fjærene. men skall sjekke opp mot oppsettet mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2012 Opp, komplett 8000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2013 Opp:) 8000,-! bruker no liknende mekaniske kammer i den andre motoren, kjøre 650hk 1,5bar å funker knall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2013 Opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2013 Opp:) ingen som tar utfordringa med å bygge mek topp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2013 Opp:) 7000,- laveste pris før jeg lager stå lampe av delene hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 8, 2013 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...