#1 Skrevet Januar 24, 2012 (endret) 2.2 20vt gått 270 aldri vært chippa! Strøken svart skinn interiør. S6 bremser foran S6 front fanger S6 skjermer (litt rust) S4 skjermer ikke rusta! (bare overflatisk rust) S6 lykter S6 3 eika ratt i meget bra stand Bensin tank ++++ ta kontakt på 47249400 ell pm;-) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2012 Pris på ratt uten airbag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2012 Trenger lufttempføler til innsug.. You got? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2012 hvor mye for motor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2012 Justerbar rattstamme? Til hvilken pris? (Uten ratt men med deksler rundt stammen bak ratt/hendler. mvh Frode Neergård sent fra min HTC via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2012 Pris på ratt med airbag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2012 Trenger lufttempføler til innsug.. You got? Har dessverre ikke flere igjen, solgte den siste her om dagen:-( Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2012 hvor mye for motor ? S6 motoren er solgt til en kompis, må bare få ut;-) Men jeg har en s4 motor med el nett liggende. Gått 26**** Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2012 Justerbar rattstamme? Til hvilken pris? (Uten ratt men med deksler rundt stammen bak ratt/hendler. mvh Frode Neergård sent fra min HTC via Tapatalk 1500kr pluss frakt Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2012 Pris på den komplett da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 30, 2012 Pris på den komplett da? 2500 Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 30, 2012 pris fjærbein foran? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 30, 2012 Pris på Hall sensor på svinghjul og de små korte nedre listene som står på for og baksjerm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 31, 2012 pris fjærbein foran? mvh 5000 for komplett fjerbein Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 31, 2012 Pris på Hall sensor på svinghjul og de små korte nedre listene som står på for og baksjerm? Selger dessverre ikke noen deler fra motoren. Listene må jeg se åssen tilstand det er på dem;-) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 31, 2012 har du de svarte sidelistene i god stand? pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 31, 2012 pris på bensintank å sjermer forran s6 ? mye rust? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 1, 2012 Tenker på om jeg skal konvertere til s6 bremser på S4-en min (UFO brems). Hvor mye for alle delene jeg trenger for å konvertere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 1, 2012 har du de svarte sidelistene i god stand? pris? De ovre eller nedre lister? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 1, 2012 pris på bensintank å sjermer forran s6 ? mye rust? Skjermer er det en del rust på 1000kr for begge. Tanken har jeg ikke sett på enda, men er den i orden så går den for 3500 Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 1, 2012 Tenker på om jeg skal konvertere til s6 bremser på S4-en min (UFO brems). Hvor mye for alle delene jeg trenger for å konvertere? Eneste du trenger er å sette over fjærene dine og støtdempere og nye bremse slanger så er det bare sette dem rett på!;-) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 1, 2012 Hvor mye skal du ha for skivene, bremse-caliperen og Fjærbein med lager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 1, 2012 Hvor mye skal du ha for skivene, bremse-caliperen og Fjærbein med lager? 5000 for komplett fjerbein. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 1, 2012 Har du bilder av skivene og caliperne så jeg ser tilstanden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 1, 2012 pris på fanger og skjermer om de er til å redde uten for mye arbeid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...