#51 Skrevet Mars 9, 2012 Skal ha en org WG og org dp;-) Sent from my iPhone using Tapatalk pris for wg med rør? Hva er dimmensjon på org s4 downpipen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 1, 2012 Pris på front fanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 1, 2012 Pris på front fanger? Solgt Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 9, 2012 Pris bakfanger ved henting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 9, 2012 Pris bakfanger ved henting? S6 fanger har jeg brukt sjøl :-) har s4 bak fanger evnt:-p Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 12, 2012 Pris på fram stoler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 12, 2012 Pris på fram stoler? Selger dessverre ikke bare fram stoler hvis det er sedan intr. Hadde jeg hatt avant intr så kunne jeg solgt stolene. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 22, 2012 Selger dessverre ikke bare fram stoler hvis det er sedan intr. Hadde jeg hatt avant intr så kunne jeg solgt stolene. Sent from my iPhone using Tapatalk Hei kjøper begge fremstoleneav deg, how much, veit du ikke selger de, men du gjør detnå vettu!!! how much?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 22, 2012 Hei kjøper begge fremstoleneav deg, how much, veit du ikke selger de, men du gjør detnå vettu!!! how much?? Heheh:-) Vil ikke sitte igjen med bak sete til sedan som jeg ikke for solgt:-) Men får jeg riktig pris så går det sikkert:-)) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 22, 2012 Heisan, lurte på tilstanden på dørene? Bulker, sinkslipp og pris Mvh Patric 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 22, 2012 Heisan, lurte på tilstanden på dørene? Bulker, sinkslipp og pris Mvh Patric Hei du! S6'n er vel 1x2m etter pressa tenker jeg:-) Men har en s4 til stående med ganske greie dører ( fører døra er lovet bort til Per Kristian Harilstad) 500kr for stk evnt Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 28, 2012 2.2 20vt gått 270 aldri vært chippa! Strøken svart skinn interiør. S6 bremser foran S6 front fanger S6 skjermer (litt rust) S4 skjermer ikke rusta! (bare overflatisk rust) S6 lykter S6 3 eika ratt i meget bra stand Bensin tank ++++ ta kontakt på 47249400 ell pm;-) Sent from my iPhone using Tapatalk jeg er på utkikk etter en halsensor og en speedsensor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 28, 2012 har du framskjermene enda? og hva skal du ha for dem?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 28, 2012 Hva skal du ha for det svarte skinn interiøret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet April 29, 2012 har du grill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet April 29, 2012 har du framskjermene enda? og hva skal du ha for dem?? S6 framskjermene er solgt nå. Men har s4 skjermer igjen om det er intr;-) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet April 29, 2012 Hva skal du ha for det svarte skinn interiøret? 6000kr for komplett intr Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet April 29, 2012 har du grill? Ja, med s6 merke på'n 500kr Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...