#1 Skrevet Januar 24, 2012 Hei Kjøpte meg disse her om dagen Og på det gamle så var det pute til fjæra i bånn på demperen Men denne passet ikke på disse coilersa, men bare en plast skål som denne -> Er det et must å ha denne i bånn eller kan jeg sette det på uten men bare med den plastskiva?? Slik som er vist på dette bilde -> Setter stor pris på tilbakemeldinger Ruben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2012 Den plastskiva skal være der så du ikke risikerer å få gnisselyder blant annet. Akkurat på samme måte som den gamle gummiklossen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2012 Eg har montert både FK og Supersport coilovere på forskjelige biler og aldri montert gummi foring nederst der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2012 okei, så jeg trenger ikke den gummien som ikke fulgte med hehe da slepper jeg å kjøpe det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2012 takk for hurtig svar folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2012 Lurer på et lite problem til, blir helt mindfucka av alt det her jeg Når jeg monterte bakdemperen så prøvde jeg å presse fjøra ned men da holdt demperen igjen -> Og jeg regner med at denne plast skåla ikke klarer å holde igjen presset slik ser bakdemperen ut, holdt noen deler fra den gamle demperen som jeg ikke fant ut hvor skulle sitte på den nye, og er det 2 ringer rundt på den nye, skjønner ingenting av hvordan dette skal sitte, for når det satt på den gamle demperen så fulgte den med når jeg bøyde ned fjøra. slik så den gamle ut med disse på noen som vet om det ikke har fulgt med noe eller om jeg bare surrer helt her? Igjen takk for tilbakemeldinger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2012 Det er forskjell på bakdemperene avhengig av om du har 95-99 eller 99-01 På sistnevnte har du kortere gjengeparti og skal bruke de hylsene som følger med settet for å kompansere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2012 de hylsene sitter jo kun i en liten splint under som igjen sitter i et lite hakk i demperen, hvordan kan den lille splinten holde igjen det trykket?, skjønte ikke helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2012 Har montert på min B5.. og det tåler trykket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 25, 2012 Derfor blir det sånn hva må jeg gjøre for at demperen skal følge med fjæra? Heelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...