Kondens i lykter og vindus vask.

Anbefalte innlegg

Har dere noen gode råd for fjerning av kondens i hovedlyktene? Har hatt det noen ganger i sideblinklyset og det har jeg plukka av og tatt inn til tørk. Har kondens i frontblink, men ikke brydd meg så mye om det. Men idag så jeg at jeg hadde kondens i frontlyktene og det er ikke bra....

 

Så lurte jeg på hva dere vasker vinduene innvendig med i bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lurte jeg på hva dere vasker vinduene innvendig med i bilen?

 

Jeg bruker noe greier jeg fant på jobben, Glass Foam heter det og er på spray-bokser.. Sprayer noen striper utover vinduet, gnikker utover med et papir eller en fille, og tørker det vekk igjen med et tørt papir/fille.. Funker som bare det :)

 

Ellers har jeg også brukt sånne Glass Wipes våtservietter.. Armor All er det vel som lager disse ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kondens i side blinklysa tror jeg er nesten standard på sånne blinklys som vi har på polone vårers på min fikk jeg nye en gang på garantien men gikk bare et halvt år og det var kondens/dugg igjen det jeg da gjorde var og ta de ut og borra et lite hul i under kant slik at vanet renner ut av blinklyset ikke hatt vann/dugg i lampa etter på (hullet i lampa synes ikke fra ut siden)

 

på hoved lysa kan det hjelpe og kjøre uten det lokket som må tas av for og skifte pære en dag som det er fint vær bruk samtidig nærlys slik at det vannet som er i lykta fordamper litt fortere.

Hadde dette problemet på gamle bilen da jeg kjørte mye på parklys i hovedlampne mine,da jeg først fikk vekk dugget og brukte nærlys oftre ble dugget borte

 

på vindune mine bruker jeg bare sånn blå jif rute rens som jeg jeg kjøper på kiwi er fornøyd med resultatet jeg ihvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle de store firmaene jeg har vært på bruker glass rens. tilogmed dekor firma mitt bruker glassrens på rutene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.