#1 Skrevet Januar 24, 2012 Noen som vet med sikkerhet om 2.2T passer rett inn i Audi 80 B4-karosseriet med tanke på motorfester og girkasse? Da på fire\sekssylindrede biler? (Ikke femmer orginalt?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2012 Det var vel en kar på tynset som gjorde dette på en competition om jeg ikke husker feil.. p'np tror jeg, men hvis du søker litt så finner du nok han og kan spørre han selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2012 Stemmer, Mr Ruud det vel? V8 og 2.2 er likt mot girkassa, sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2012 V8 og 5syl har samme boltmønster på kassene , det har også V6 Usikkert på "5 - 1syl" motorene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2012 tror r4 kasser funker også, med unntak av r4 i t85 mr. ruud er helt korrekt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2012 Det går glatt ja :-) husker ikke helt om jeg brukte motor feste fra ene el andre motoren på ene siden men ellers var det rett på :-) ! har gjort det på to competition og en 5syl 20v og en ti v femmer alle til aby el aan og går rett på :-)skal vel ikke være noe forkjell på en vanlig firesylindra kontra competition i b4 chassie?? Alle sa komp kassa ikke passet på s2 motoren her inne før jeg begynte men gikk rett det på det:-) Hilsen Even Forrhud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2012 B4 har samme fester i vangene på alle motorer med unntak av v6, disse har braketter som er skrudd i vangene. Mener 034 har overgang for å montere 5syl i v6 chassis. 2.2 sklir rett på 01a-kassen. D gjør vel alle gamle 4,5,6 og 8syl motorer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...