#1 Skrevet Januar 24, 2012 (endret) Har problemer med og demontere svinghjul fra veiva. Problemet er at hullene som skal stemme overens med boltene på svinghjulet har forsjøvet seg. det ser ut som at svinghjulet har vridd seg. har sett på mange andre forum der at de nevner akk, dette. men får ikke noe sjikkelig svar på hvordan jeg skal få vridd den tilbake, slik at jeg får demontert svinghjulet. har prøvd med stålrør og vridd motoren men svinghjulet ser bare ut til og gå tilbake til sin uønskede posisjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2012 Jeg har kappa ut senteret på svinghjulet med vinkelsliper en gang. Funka fjell det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2012 Samme måtte jeg gjøre en gang også, det hadde vridd seg å satt bom fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2012 Takk for svar. ja har kappa senteret nå å tatt av svinghjulet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...