#1 Skrevet Januar 24, 2012 Har en kliss ny komplett peilepinne m/peilerør osv til Audi S2 3b motor. Ble bom-kjøp til diesel blokka mi så selger denne til kostpris 275kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2012 Bumper denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2012 Hei. jeg er ny her på forumet så dette blir vel kanskje feil i forhold til tråden din , men prøver alikevell. Ser du har hatt noen fjærbein til s2 til salgs er disse solgt ? mvh roald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2012 Fjørbein er borte ja.. Bumper denne, ingen som trenger ny peilepinne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2012 Er det både røret og pinnen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2012 Det er helt komplett i 3 deler mener jeg -peilepinne -peilerør -plast hylse som tres på røret og som man putter peilepinnen nedi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2012 Fjørbein er borte ja..Bumper denne, ingen som trenger ny peilepinne? sendte en pm til deg en stund tilbake ang peilepinnen men fekk aldri noe svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 17, 2012 sendte en pm til deg en stund tilbake ang peilepinnen men fekk aldri noe svar Beklager at ejg har glemt bort det. Det har vært mye styr i det siste også avventer jeg egentlig beskjed fra han som maskinerer alt av motor for meg, da han ville se om det kunne passe på en måte først. Får svar på det innen få dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...