#1 Skrevet Januar 24, 2012 Jeg syns det er på tide med et lite lokallagstreff igjen! noen forslag om tid og sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2012 mye liv her som vanlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2012 Som alltid like dødt som i graven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2012 Bare å foreslå tid og sted, så får vi se om det passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2012 Hei, Hva med Arendal neste Onsdag? Jan SS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2012 Jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2012 Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2012 Onsdag 8. kan jeg ikke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 3, 2012 Må det være en onsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 3, 2012 ikke for min del! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 3, 2012 Helst ikke onsdag for min del heller. Ikke mandag heller, da sambo har ting hun driver med man+ons, så da må jeg være hjemme med junior. Ellers passer alt greit for tiden, så lenge jobb ikke kommer i veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 4, 2012 Hva skjer på disse treffene her? små-Kjasing? haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 4, 2012 GPP med bil som tema, samt seriøs kaffe-drikking... (GPP = generelt pisspreik, militært faguttrykk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 5, 2012 Haha, så faktisk for meg at det var det GPP stod for, før jeg så det i parentesen Hadde jo kanskje vært morro å vært med på dette en gang da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 6, 2012 Skal vi si Tirsdag 14. februar kl 19 i Kr.sand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 6, 2012 Jeg er med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 6, 2012 Høres bra ut Kjøttbullar på Ikea da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 6, 2012 Høres bra ut Kjøttbullar på Ikea da eller? Tenkte det ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 7, 2012 Med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 7, 2012 ikke med:-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 7, 2012 Det var da som bare da...Tirsdager fungerer svært dårlig for meg:( Skulle gjerne spist kjøttboller med dere, men må melde avbud på tirsdag: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 7, 2012 Med Og jeg kjører vel shotgun med han galningen her, så jeg er med jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 11, 2012 Da blir vi hvertfall noen ser det ut til! Flere som vil/kan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 13, 2012 Fan.. At jeg kunne glemme! Tirsdag er jo Valentines Day, oog dama har bursdag, så passer dessverre dårlig for meg likevell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 13, 2012 Fan.. At jeg kunne glemme! Tirsdag er jo Valentines Day, oog dama har bursdag, så passer dessverre dårlig for meg likevell.. Tøffel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...