#26 Skrevet Februar 14, 2012 Tøffel! Singel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 14, 2012 Singel! And I like it! Da møtes vi andre som er single og frie for kvelden på ikea kafeèn kl 19.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 14, 2012 And I like it! Da møtes vi andre som er single og frie for kvelden på ikea kafeèn kl 19.00 Hehe Have fun dere som skal! Jeg joiner neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 14, 2012 Det er heldigvis ikke alle damer som bryr seg om slike tåpelige handelstradisjoner som Valentine's, Morsdag, Halloween etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 14, 2012 Beklager, kan dessverre ikke i kveld allikevel. Satser på neste gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 15, 2012 lol, var det på grunn av lokallagstreff at politiet drev å luska rundt i sørlandsparken i går mellom kl18-20? De stod og speidet etter alle bilene som kjørte forbi på utsiden av butikken vår (Torshov Bilrekvisita) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 15, 2012 lol, var det på grunn av lokallagstreff at politiet drev å luska rundt i sørlandsparken i går mellom kl18-20? De stod og speidet etter alle bilene som kjørte forbi på utsiden av butikken vår (Torshov Bilrekvisita) Da fikk de nok bare med seg 2 bil Vi ble bare 3 stk men hadde det intimt og koselig for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 18, 2012 Jeg får satse på at jeg er hjemme fra jobb neste gang så er jeg med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 8, 2012 Noen som skal dra igang noe annet, sola har jo titta fram noen ganger naa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 22, 2012 Hva med et nytt treff snart da? Er klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 23, 2012 Med jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 23, 2012 Lenge siden jeg har vært inne her nå, men blir gjerne med på et lokaltreff. Tid og sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 23, 2012 Hva med onsdag 28\3 i Grimstad eller Ikea? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 25, 2012 Er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 25, 2012 Er ikke med, er på jobb da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 25, 2012 me 2, jobber sent hele denne uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 26, 2012 Hva med neste uke igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 28, 2012 Reiser når du kan,Per Henrich. Du er min VW-ingman 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 28, 2012 Ja jeg må vel få bretta deg inn i "der kleine" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 29, 2012 Kan neste uke :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 29, 2012 Jeg kan ikke neste uke heller. Kveldsjobbing hele uken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 29, 2012 Tirsdag neste uke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 29, 2012 Kan ikke neste uke, men uka etter påska kan jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 30, 2012 Blir hjemme hos deg da per i lyngdal :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 30, 2012 Blir hjemme hos deg da per i lyngdal :-P Det kan vi, bare det at jeg bor i Søgne nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...