#1 Skrevet Januar 24, 2012 (endret) Audien min stoppet plutselig og jeg får ikke start på den igjen. Bensinpumpen går og den får bensin. Motoren går lett rundt og starter nesten ved hjelp av startgass. Noen som har noe lurt jeg kan prøve på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2012 Hvis den nesten starter ved hjelp av startgass, så ville jeg sjekket om det er gnist på pluggene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2012 Jeg skal få gjort det. Ser at det sitter en gammel defa alarm på den, mulig at startsperren på den har slått inn:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2012 Hadde samme problem på min gamle, tok diagnose og det var feil med hallvgiveren på kamakselen. Skiftet denne så var den i ordern. Eks: Bilforumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2012 Jeg har byttet alle sensorene nå, men den vil fortsatt ikke starte. Jeg fant å ut at venstre kamen sto ca 45 grader feil. Justerte den tilbake men det hjalp ingen ting. Jeg trur det rett og slett er at den ikke får kompresjon jeg. Har en lik motor fra en a6 2.6 som jeg tenkte å sette inn. Den vet jeg starter iallefall :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2012 Kompresjonstest? Har du gnist og bensin så skal det jo fyre til slutt^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2012 Den får bensin og knist, men har ingen kompresjon. Bytter likegreit motoren over fra A6'n alt er likt unntatt bensinrailen og motorfestene, men de bytter jeg bare over Blir spennende å se om den starter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2012 Jeg må ta over viskositetsvifta også. Men hvordan får jeg av den siste bolte som sitter bak selve hjulet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 1, 2012 Fant ut at det var blitt litt krøll i styreenheten. 600,- på møller og den startet igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...