#1 Skrevet Januar 25, 2012 Kjøpte 4 felger på finn som jeg skulle ha som vinterdekk på en bil jeg skal frakte nordover som selvfølgelig ikke passa, så må legge over 4 dekk fra felg samtidig som 4 dekk må fjernes fra sommerfelgene som vinterdekkene skal på. Noen som har en dekkomlegger eller vet om en bedrift som gjør dette for en rimelig penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2012 Vet ikke av noen som kan gjøre slikt svart. Men esso på heimdal har alltid tatt dette på sparket for meg. Husker ikke pris, men på langt nær avskrekkende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2012 Skal ta en telefon å høre med de, takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2012 Jeg jobber på lade dekkservice. Kan ordne en god pris til deg Er bare å dumpe de av en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2012 Stikker innom iløpet av morgendagen da, bilen står på lade så det passer fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2012 Må takke for kjapp og god service på Lade Dekkservice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...