#1 Skrevet Januar 25, 2012 Som tittel sier er jeg plaget med at kjøleviften går konstant. Til og med etter jeg har stoppet bilen og tatt ut nøkkelen. Må dra av batteripolen for å få den til å stoppe. Spørsmålet er: Hva kan gjøre dette og hvor står evt. tempbryteren til vifta på 2.8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2012 Brytern på radiatoren, garantert.. Får ny på biltema, funker fjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2012 Brytern på radiatoren, garantert.. Får ny på biltema, funker fjell Vet du hvor på radiatoren den sitter? Klarer ikke å lokalisere den ovenfra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2012 løfter denne igjen då eg har samme problem. er på en s4 fra 92 men er vel ca samme oppbygging på kjølesystemet. har du evt delenr til biltema? mvh jim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2012 løfter denne igjen då eg har samme problem. er på en s4 fra 92 men er vel ca samme oppbygging på kjølesystemet. har du evt delenr til biltema? mvh jim Fant du ut dette? min og går konstant. Er en aby? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...