#1 Skrevet Januar 25, 2012 Ønsker å få hvitete(xenon-style) lys i parklys og tåkelys på min Mk6. Forslag til hvordan, indiker gjerne om løsningen er ok også får Biltilsynet..:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2012 led-pærer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2012 led-pærer er tingen i parklysene ja.. Men i tåkelys blir det for pusslete, prøvde på B5'en min og var som og putte et te-lys inni... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2012 led-pærer er tingen i parklysene ja..Men i tåkelys blir det for pusslete, prøvde på B5'en min og var som og putte et te-lys inni... Man får LED pærer som gir bra lys nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2012 Har ikke krav om at det må være LED....hvitere lys som ikke ser glorete ut, og helst er lovlig...oppgi gjerne fabrikant og type :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2012 Osram Nightbreaker til tåkelysa. De er litt hvitere. Men LED, eller Xenon er greia om du vil ha hvitt lys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2012 Og helst en type som ikke gir feilmeldinger, evt som er kurante å kode bort med Vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2012 Phillips BlueVision. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...