#1 Skrevet Januar 25, 2012 Det blir Møte i verftsgt 6 TB Bilpleie/ Tryg Forsikring kl 18.30 -Mange saker på lista -kaffe mmmh -pizza???? Demonstrasjon av TB Bilpleie sin nye vaskeplass åpnet for en mnd siden -desidert beste håndvasken jeg noen gang har prøvd (ja jeg har vasket bil i mange kriker å kroker i både inn og utland) -er du heldig så vasker jeg bilen din i morgen GRATIS Vel Møtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2012 Trodde det var selvvask-anlegg i? Legg d i kalenderen så kjem i vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2012 e ha ikje vaska min på månasvis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2012 Trodde det var selvvask-anlegg i? Legg d i kalenderen så kjem i vel Ja d hette d ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2012 e ha ikje vaska min på månasvis! Ditt svin! Møkkamann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2012 Hei! Er det bare for folk med invite som kan møte i morgen? Bruker det å være noen VW - Audi treff i rundt Molde omegn.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2012 Ditt svin! Møkkamann ha vente på ei slik annledning så tha her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2012 Hei! Er det bare for folk med invite som kan møte i morgen? Bruker det å være noen VW - Audi treff i rundt Molde omegn.? Åpent for alle medlemmer. Berre å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 26, 2012 e så tenkte å vaska før e for neåver da, men men en slik mulighet!! frode bilvaske babe!!.. oooh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 26, 2012 Klubbkveld hos TB skal vi få til den 9/2(også), er vel litt kort varsel for i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 26, 2012 Klubbkveld hos TB skal vi få til den 9/2(også), er vel litt kort varsel for i dag! Den går som normalt Svein ønsket at vi skulle få prøve vaskeanlegget i dag bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 26, 2012 Kjem neåver i 5 hal 6 tia e ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 26, 2012 Dessverre kort varsel, men SKAL komme 9/2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 26, 2012 møssa lappen kjem me ikje på nåkkå treff før mars evt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 26, 2012 møssa lappen kjem me ikje på nåkkå treff før mars evt aiii, kjedelig.. fart du mista for eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 26, 2012 jess 1km over grenså dvs 26km over 3 måna å 9600 kr i bot. så for begynne å kjøre opp igjen i februar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 26, 2012 jess 1km over grenså dvs 26km over 3 måna å 9600 kr i bot. så for begynne å kjøre opp igjen i februar kjedlie greier... gjort d samme selv 88 i 60, 3måna å 10 000 i bot å oppkjøring igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...