#1 Skrevet April 10, 2005 Vurderer å kjøpe meg bare vanlige senkefjører til new beetle`n min og slenge på originaldemperne (airbags neste sesong ) som senker ca 40mm da jeg ikke har råd til bedre understell foreløpig.. Så hører jeg snakk om at det ødelegger originaldemperne av å sette senkefjærer på originaldemperne (noe som egentlig gir litt mening for meg)! Lurer egentlig bare på hva folk her inne har å si om saken ? Om dette stemmer og om jeg bare bør holde meg unna det osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2005 jeg har en passat 99mod som jeg skal gjøre det samme på. Jeg har ikke hørt at dette skal være noe problem. jeg har fått beskjed om at det er ikke noe problem å senke ned til 40mm på de orginale demperne, men skal du lengre ned må du bytte de også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2005 Orginal dempre er ofte for myke og dem bunnes lett. Slår derfor filler av innmaten i dem etterhvert. Kjører du pent er det ingen problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2005 Ja, jeg senker bilen egentlig kun for å få det til å se "rett" ut med 19" felg på! Jeg kjører ikke hardt eller noe sånt så da skal det gå bra da! Takk for hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...