#1 Skrevet Januar 26, 2012 (endret) Hei, er ute etter ny dumpventil. så kjøpe jeg meg en ny fra Norskbildelesenter for ei stund sia, men den gidde ikke noe lyd ifra seg: bh : så har byttet til åpent luftfilter og kjører med den orginale dumpen og det er en sykt go lyd. Har hørt mange som har snakket bra om Forge sin 007 resirk dumpventil e bra og lager en go lyd (som du kan bli lei av) Noen som har noe tips angående dumpventil ? skal foresten være til en vw golf GTI 99mod FWD Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2012 Ingen som vet noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2012 Resirk ventil du burde ha på en 1.8T. Masse snop å velge i. Forge 007 er bra. Husk å a riktig fjør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2012 Jeg kjører en hybridventil fra ebay. Prikk lik de FORGE selger, men kostet kun 300 kr Veldig fin lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...