#1 Skrevet Februar 1, 2012 (endret) Da ikke ventoen forsvinner så må jeg legge ut s2n for salg. BIlen er EU godkjent. Piggdekk med det beste grepet både på snø og is jeg har vært borti. Nesten nye sommerdekk. Ny reg reim, vannpumpe er såvidt kjørt med så ble ikke bytta. Km stand 257 000, servicer er følgt opp den siste for ca 7 mnder siden. Motor starter alltid og går fint. Litt løse deler innvendig i bilen, ikke montert pga skulle sjekke for vannlekasje. Det følger med 1stk bakdiff. Pixelfeil i instrument. Bilen er chippa, 280hk(ca). NYE Linselykter. Den ble importert fra sverige om jeg ikke husker feil , der en mann på 70 år hadde bilen. Så bilen er bra følgt opp med siste service på 235 000km. Det som gjenstår før bilen er topp er finretting , lime frontfanger da den har noen sprekker samt lakkering. Alt i alt en veldig pen og hel bil. Bra eksemplar! Har kjørt litt med den og den er suveren på vinterføret! Stoppe i bakker å starte igjen der andre sitter fast er ingen problem. Kan ta inbytte i audi b4 quattro , eller gammel høy 4x4. Prisen er 100.000,- ink årsavgift. Legger den ut på forumet før den går på finn. Mvh ANdré Lagt til etter 5 dager 20 timer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2012 (endret) Har du flere bilder av fronten? og hvor i landet er bil'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2012 Hei dette må være en av norges mest veldokumenterte S2(Finnes en hel perm med dokumenter fra 90 tallet til den dagen jeg solgte til atle) Jeg kjøpte denne av en kar som var slik ca 65 år han hadde kjøpt denne til seg selv i 50 års gave! Den hadde da hatt en tidligere eier! Jeg hadde den ca 1 år og brukte den på en iskjøring i regi av sportvogns klubben! Bilen var i mitt eie ikke chippa eller modifisert på noe vis! Jeg bytta regreim begge vannpumpene samt vanlige service deler+gule koni dempere samt alle gummilster nederst på dørene! Lykke til med salget! Øystein Tokvam 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2012 Interessert i å ta en typ 89 Coupè Quattro i innbytte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2012 Hei. Kan ordne flere bilder av fronten ja , noe spesielt du vil ha bilde av? BIlen befinner seg i SKien. Hei Øystein og takk for sist, sier takk for informasjonen! Øyvind: Ja det kan være interessant , gi meg litt informasjon om den. Var ute en tur idag med den , tror det er ett topplager bak som begynner å bli slitent skal ta en sjekk på det. Ellers så starter den alltid André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2012 Ingen ting spesielt nei, var bare nysgjerrig. Meget bra med all den historikken da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2012 Helt klart en fordel når man vet litt om bilen! skal se om jeg får knipsa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2012 (endret) bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33360366 Sånn da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2012 Oioi.. Denne har tapt seg mye på kort tid. Var jo en hel og pen bil når jeg så den sist: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 25, 2012 Takk for det Søren! Vet ikke helt hvor du vil med innlegget ditt Hr.Johnsen men ja det er jeg enig i .. Godt det ikke er mye som skal til for å få den pen igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 25, 2012 Et tips, er lokket til sikringsboks skikkelig på, min lakk som pokker da d sto på halv 8! eller wire til panser der den går gjennom.. Lykke til med salg, grei bil å få på gang dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 25, 2012 Takk for tips Tor Rune! Misstenker wire hullet til panser, blir fort ordning på bilen bare man får satt i gang André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 11, 2012 Alt til sin tid .. nye bilder lagt til samt bilen er nå under oppfiksing. Oppdaterer annonsen når bilen er ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 21, 2012 Da er bilen rett i fronten , lakkering hovedsaklig som gjenstår.. Skifter turbo for tiden samt fått tak i nye trykk slanger/innsugslanger da noen ikke var helt bra. BIlen er enda til salgs som den står! Har fått mye inbytte forslag men er ikke så int om det ikke er ATV med hengerfeste eller billig snøscooter! Ta kontakt om du er int. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 20, 2012 Hei, har du solgt bilen enda...? Litt på let etter en S2, og nå endelig en som ikke er svart! Hvordan er drivverk på den, tight eller slarkete...? Hva har skjedd med den i fronten, finnes alle delene for å få den i komplett stand...? Hvordan er interiøret på bilen...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 21, 2012 (endret) Hei. Det ser ut som bilen blir hentet imorgen men Drivverket er tight det , er litt quattro slark i bakdiffen men følger med ny brukt. BIlen er komplett og rett , er bare å lakke å tilpasse deler etter lakk Interiøret er sort og pent , litt slitemerke på den vanlige plassen altså førersetet. Den har gått over 250 000 så litt må man vell rekne med Mvh ANdre Lagt til etter 21 Hours 25 minutes: Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...