#1 Skrevet Januar 26, 2012 Noen som har bilde av skiltplaten med VW-AUDI Club-logo montert på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2012 Takker så mye for bilder Er vel bare å få bestilt først som sist.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2012 Nytt spørsmål Hvor finner jeg klistremerker med logo? Ser det på enkelte biler her, men finner det ikke i "Shopen".. ?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2012 Ser du holder til på Skedsmokorset, samme sted som meg Klubbmerker kan du få på treff, eller via Arve Egeberg her på forumet. Treff finner du HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2012 send meg en melding Jørgen. så kan jeg svinge innom deg iløpet av helgen. nr mitt står i signaturen min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2012 Jeg hadde skilt.. men de ble resta sund av subben .. var bare plastikk lørv igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...