#1 Skrevet Januar 26, 2012 (endret) Slettes Noen med erfaringer rundt dene motorypen, svakheter, etc? Da man har omntrent,på impuls handlet en slik en ovr tlf,..... :-) Kompis og KOna skal prøvekjøre den i ettermiddag, m lomma full i cash... selv sitter man i Angola på jobb..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2012 Da er bilen kjøpt, og håper det viser seg være et bra kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2012 Motoren er flott, gearkassen (om det er automat) ikke fullt så bra.. Men utrolig god bil å kjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2012 Motoren er flott, gearkassen (om det er automat) ikke fullt så bra.. Men utrolig god bil å kjøre. Hei, gleder meg til å komme hem å prøve den da, he he, ble kjøpt på impuls over tlf igår. Det er 2 år gammel girkasse på den, forsterket, iflg selger. som er rundet ca 80 000. Tror den holder etpar år til. Ellers, var den bra utstyrt, med alt eg ville ha, som bensinvarmer, varme i bakseter +++ Den om til norge i 2005 fra US, som flyttegods, men det skulle vel ikke ha noe å si. Eneste kompissen min, som testet den, sa, veldig lett på rattet, uansett hastighet. Det er vel noe amrikanske greier. Håper det kan programeres om, da eg pers. liker at det er litt motstand på styringen under fart. Takk for svar :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2012 Den bruker altformye bensin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2012 Den bruker altformye bensin.. So??? det tar eg meg virkelig råd til..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2012 Hei, gleder meg til å komme hem å prøve den da, he he, ble kjøpt på impuls over tlf igår. Det er 2 år gammel girkasse på den, forsterket, iflg selger. som er rundet ca 80 000. Tror den holder etpar år til. Ellers, var den bra utstyrt, med alt eg ville ha, som bensinvarmer, varme i bakseter +++ Den om til norge i 2005 fra US, som flyttegods, men det skulle vel ikke ha noe å si. Eneste kompissen min, som testet den, sa, veldig lett på rattet, uansett hastighet. Det er vel noe amrikanske greier. Håper det kan programeres om, da eg pers. liker at det er litt motstand på styringen under fart. Takk for svar :-) Det som er svakheter på disse bilene er som nevnt over her tiptronic automatkassa. På 2.7 Biturboene er det en låsering for revers clutchpakka som mister feste og kassa blir etterhvert vansklig å få i revers. Ellers så er jo luftunderstellet også en svakhet der luftbelgene og kompressoren ryker. Er vel kanskje USA speedometer på den bilen, hvor det er merka både miles og kmt, men er vel kun miles det er lys i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2012 Det som er svakheter på disse bilene er som nevnt over her tiptronic automatkassa. På 2.7 Biturboene er det en låsering for revers clutchpakka som mister feste og kassa blir etterhvert vansklig å få i revers. Ellers så er jo luftunderstellet også en svakhet der luftbelgene og kompressoren ryker. Er vel kanskje USA speedometer på den bilen, hvor det er merka både miles og kmt, men er vel kun miles det er lys i. Er US speedometer ja, Gallons og miles etc.... men man får vel bare leve med det :-) Har ikke oversikt over alt som er gjort med bilen, men det får man nok etterhvert.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...