#1 Skrevet Januar 26, 2012 Heisann. adde bilen min på EU godkjenning denne uken og fikk da beskjed om at bærearmene måtte byttes til sommeren. Da dette er et kjent problem lurte eg på om noen kansje visste om noen som har laget noe litt bedre foringer til disse? Er det tips til noen andre merker eg bør gå for, eller bør eg kjøpe orginale? Om noen har tips til kordan de byttes eller god beskrivelse mottas dette med stor takk og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2012 Hør med Frode Kristofferesen her inne.... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=132358&highlight=Forstilling Ellers kjører jeg med et i fra 034Motorsport på B5en min som jeg her fornøyd med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2012 Hvor langt har bilen din gått? "byttes til sommeren", er det slakk eller tror de at det vil bli det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2012 Skal høre med han eg! Har kikket litt rundt, men finner bare til B5 og andre gamlere biler. Ingenting til B7, så derfor håpte eg dere sku vite litt mere:D:) Forstod det som at foringene var begynt og sprikke? Det var ikkje så ille enda, men de mente det snart ble værre så det burde byttes før sommeren. Men passer jo fint og slenge på nye sammen med senkeskålene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2012 De foringene ser som regel "sprekte" ut. Nå vet ikke jeg hvordan dine ser ut, men som sagt, de fleste ser litt småsprekte ut etter noen års bruk, uten at det er noe galt med dem. Kan ikke huske at vi har bytta en eneste øvre bærearm på en B7 siden den kom ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2012 Aaah, okei. Kansje eg skal ta en ekstra kikk på de før eg bestiller noe da! Den er forresten akkurat passert 95 000, glemte visst og svare på det:). Ser 034 har noen som skal være oppgraderte om de faktisk er dårlige så! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2012 95 tusen var jo ikke så mye. Skal bytte på min b6 som har rullet 251 nå. Tror ikke det har vært byttet før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 27, 2012 Min B6 passerer straks 300k og har også fortsatt de originale armene oppe. Har byttet fremre arm nede på begge sider dog grunnet slark i kula. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2012 Hmm, når eg hører det dere sier tror eg at eg skal ta meg en ekstra sjekk selv før eg bestiller noe! Krysse fingrene at det egentlig ikkje er noe galt med de da. MYE bedre og bruke pengene på ny grill feks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...