tips til 8,5/9-16" 5-100 kantfelger med ET 20-25???

Anbefalte innlegg

brock b1, schmidt ML, azev a og kerscher carmona finnes alle i 9-16, har designet jeg er ute etter, men kommer tilsynelatende kun med ET 15 (?) såvidt jeg har funnet...

 

bilen er en polo 9n 2003 modell som skal lavt - 9" ET 15 går akkurat bak, men foran bør det være ET 20-25. det er forøvrig uaktuelt med 7,5" foran :o og jeg tenkte å unngå delte felger pga prisen...

 

noen gode tips til felger i samme gata med kant? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at dette blir riktig? Utfra hva jeg har blitt fortalt så er det samme hjuloppheng på 9N cross og vanlig 9N. Nå er jo min relativt lav og jeg brukte 8,5-18" forran og 9-18" bak med ET 40 både forran og bak. Da hadde jeg ca 1mm klaring innover bak og valset ganske kraftig uttover. Så tror ET 20-25 vil bygge ALT for langt ut for deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ref vidar berge's gamle "cleaned - 9-16 ET 21 med 215-35 foran og 9,5 ET 15 med 215-40 bak:

 

IMG_4871111111.jpg

 

mange vil sikkert definere dette som "går ikke" men bak havner jeg like langt ut, men med smalere gummi - foran er vi på smertepunktet slik han kjørte for å kunne ha rattutslag uten å ruinere skjerm...så det går akkurat bak, men foran bør man ha ET 20..

 

midt oppi dette blir det trolig 195-45/50 eller 205-40 (foretrukket) så da "tjener" jeg 1/0,5cm til bue i forhold til vidars gamle oppsett, så sånn sett er jeg teoretisk på scratch foran om man ser bort fra ulike dekkbredder hos ulike leverandører osv (215 ET 21 = 205-ET16 hva angår avstand dekk-hjulbue)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Keskin KT1 finnes i ET15 og ET25 f.eks med 5x100 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra tips, Anders, de hadde jeg glemt av i min søken! ikke veldig glad i designet, men kanskje de kan være noe allikevel...!?

 

QWT tar inn disse - tips til andre importører? fått pris hos de ink senk, men må jo sjekke litt andre steder :)

 

EDIT - Lenso BSX kommer jo i 9-16 ET 20...hmmm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steffan Evo får du i 7,5, 9 og 10X16 i div ET. Får bare håpe at disse fremdeles er i salg, for de er slemme på slik bil: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steffan Evo får du i 7,5, 9 og 10X16 i div ET. Får bare håpe at disse fremdeles er i salg, for de er slemme på slik bil: ja :.

 

godt tips det også, Andreas! disse, sammen med lensoene er en del "tettere" uten om jeg klarer bestemme meg om jeg liker det eller ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steffan er utgått, de har noen få sett igjen i svart av den vanlige 5 spoke

må evt finne på f.eks ebay etc

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.