#1 Skrevet Januar 26, 2012 Lurer på om det er noe forskjell på 265hk (AGB) motoren og 229hk (AJK) motoren foruten programvare og turboer? Ville jeg hatt samme effekt med min S4 hjerne og turboer på motoren fra A6 2.7 Biturbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2012 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2012 Det er vel 4 utgaver av 2.7TT motoren, de 3 "minste" er identiske foruten software. Så det er kun RS4 motoren som har endel annen hardware. med bla topp bygget av cosworth: eek :, større LMM og innsugs rør osv. Så 230hk/250hk/265hk variantene er det kun software. DVS at ved chiptuning blir slutteffekten lik på de 3 utgavene, så gevinsten er størst på 230 varianten :-) med over +90Hk. Så svaret er ja, min A6 har samme effekt som din S4 når begge er chippet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2012 Tusen hjertelig takk for infoen Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...